TRÖTT MEN GLAD!

Hej därute. Idag så har jag jobbat till 10 i 4. När jag skulle gå hem så smsade urmakaren att bordsklockan som jag lämnade in var färdig. Åh, vad lycklig jag blev. Den kunde spela melodin igen som fanns i klockan. Jag skulle även få köpa en nyckel som passade till den. Klockan har min mormors morfar ägt, så den är väldigt gammal
På väg hem från jobbet så gick jag förbi urmakaren och frågade om han ville spela upp melodin för mig, så jag kunde höra. Det gjorde han.Jag skulle få hämta ut den nästa vecka. Nu sitter jag bara och myser. Jag kan erkänna att jag ätit lite godis idag, men då får jag hålla igen en tid. Nu ska jag snart se på TV. Myspys på er alla. Kram och See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0