TORSDAG!

Hej därute, torsdag och min sista semesterdag. Hade hoppats hinna sy färdigt på tavlan, men jag hinner inte idag, det är så mycket att räkna. Men det får ta den tid det tar. Har umgåtts med några vänner idag på fika och det var trevligt. Lufsen ligger för ovanlighetens skull på min lilla stol i hallen. Han är riktigt söt där han ligger. Imorgon så ska jag åka och hälsa på min mamma och bli bjuden på mat. Ska samtidigt besöka pappas grav. Vädret har varit kallt idag men vackert. Blir nog en tidig kväll ikväll för jag ska upp klockan 7 imorgon bitti. Nu blir det dusch och mys framför TV:n. Ha en trevlig kväll. See You!
 
Måste inspektera så matte har bra redskap när hon diskar.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Katter hittar de mest märkliga ställen att mysa på. :)

(Sent) Svar: Härligt att du nu har en fungerande dammsugare. Det är uppskattat att ha ett rent hem.

Kram

2016-02-06 @ 21:51:26
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0