PITEÅRESAN!

Hej därute. Jag vill börja med att berätta att jag läste tråkiga nyheter på morgonen i en blogg som jag följer. Den som skrev bloggen kämpade mot cancer och nu har hon avlidit. Det känns så tragiskt och sorgligt och hemskt.. Igår var jag till Piteå och gick på stan med mamma. Solen sken och vi gick in på ett konditori och fikade. Vi strosade omkring i affärer och jag lyckades hitta en armbandsklocka som jag inte tänker använda annat än för privat bruk. På kvällen låg jag och tittade på en DVD film som jag har och den var 3 timmar lång. Nu på morgonen så har jag bara tagit det lugnt. det är så skönt att inte behöva stressa. Ha en trevlig dag. See You!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Usch vad hemskt! Kram

2016-02-02 @ 08:58:43
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0