LEDIG MEN HELT SLUT!

Hej därute, har varit ledig idag och solen har varit framme och det har varit skönt att ta sig en promenad på förmiddagen till affären. Först skulle jag in på Apoteket och handla. Men när jag kommer till kassan upptäcker jag att mitt kontokort är i fel jacka. Så det var bara och knalla iväg hem och hämta det. Jag hade före det varit i tvättstugan och satt igång 2 tvättmaskiner. Medan jag tvättade färdigt åt jag hamburgare med pasta och god sås till. Men när jag druckit 2 glas mellanmjök fick jag springa på toaletten. Efter det skulle jag dammsuga lägenheten efter katterna, då fick jag VÄRLDENS KRAMP i magen. Kunde inte böja mig ner utan var tvungen att djupandas, allt medan smärtan tilltog och jag började kallsvettas. Jag var tvungen att stå upp och vänta flera minuter innan värken släppte. Måste nog sluta dricka vanlig mjölk och börja dricka laktosfri mjölk.Det var riktigt obehagligt.
Hur som helst så har det varit skönt att vara ledig idag, även om jag inte kunnat släppa tankarna på jobbet.En dag ledig när man jobbat långhelg är alldeles för lite. Men till helgen är jag långledig.Hoppas att ni får en trevlig kväll. See You.

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Fy vad jobbigt med magen men det är bra att du ska prova med laktosfritt! Kram

2016-02-17 @ 06:15:13
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0