Åh vad roligt!

Hej därute. Nu har jag börjat jobba igen efter min semester och det har bara gått bra. När jag kom hem strax efter tre nu på eftermiddagen så började jag sy igen på tavlan. Sedan har jag sytt fram till halv sju i kväll. Timmarna bara flyger iväg när man syr, men ack så det är roligt. Jag har det färdiga motivet bredvid mig för att se att allt stämmer. Katterna har tålmodigt legat och väntat på att jag ska sluta sy. Men i början ville Lady som vanligt ligga på mönstret, så det blev lite fajt. Men till slut så gav hon upp och gick och lade sig på kökssoffan. Imorgon så börjar jag klockan fyra på eftermiddagen, så då får jag ha sovmorgon. Nu ska jag bara sitta framför TV:n och mysa. Hoppas att ni andra också får en trevlig kväll. See You!

Kommentarer
Postat av: N

Skönt att det gått bra!

2016-02-09 @ 14:14:35
URL: http://nathalies.vione.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0