SKÖNT MED NY DATOR!

Lufsen ligger bakom min rygg och får en mysstund. Idag när jag kom hem så skar jag upp 5 lagom tjocka skivor med blodpudding. Hade tänkt äta upp det som var i förpackningen. Men jag insåg snart att jag inte skulle orka med det, så jag får äta upp resten imorgon. Imorgon efter jobbet så ska jag köpa en julklapp som jag ska ha med mig till personalmötet. Det blir roligt. Vi ska byta julklappar med varandra. Jag har laddat ner några gratis spel som jag tycker om. Det är skönt att ha fått sig en ny dator. Då har man ju lite pyssel. Vädret har varit skönt idag. Hoppas att ni alla får en trevlig eftermiddag och kväll. Må så gott. See You!
 
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad skönt med en ny dator och så söta bilder :-D Kramis

2016-12-13 @ 16:18:20
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0