MARKNAD OCH NY DATOR!

Hej därute. Var med min moster idag på julmarknad i kyrkstugorna. Det var trevligt, vi gick ganska tidigt så det hann inte bli så mycket folk. Vädret var fint och jag handlade lite. Min kompis från Skellefteå kom på torsdag eftermiddag. Vi satt länge och pratade och såg senare på film och åt gott. Vi gick och lade oss ganska tidigt för jag skulle upp och jobba. Men jag jobbar just nu bara 50 % så jag var hemma igen ganska tidigt. Efter att jag hade kommit hem så åt vi frukost, för mig blev det nummer 2. Sedan gick vi till stan en stund och tittade i affärer. Min kompis tycker att jag bor i en mysig stad. På eftermiddagen så följde jag henne till Luleå och väntade tills hon hade åkt hem.Ska ta det lugnt ikväll. Har sådan sprängande huvudvärk så jag blir omtöcknad. Jag ska inte se Nobelmiddagen, har aldrig varit intresserad av det. Hoppas att ni alla får en skön kväll. Ha det gott. See You!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0