IMORGON ÄR DET FREDAG!

Hej därute, idag så är det 2 plusgrader ute. Snön tinar bort. Det är nästan så att man får vårkänslor. Imorgon jobbar jag bara 7 till halv tio på förmiddagen sedan så är jag ledig 3 dagar. På nyårsafton så är jag bortbjuden på middag. Igår plockade jag fram färdigt det som jag ska ha på mig. Måste ta på mig rymliga kläder för när man är där hos den jag är bjuden till så äter man mycket och gott. Jag får skriva och berätta sedan vad det blev för något.
Jag var på stan en sväng igår och då köpte jag 2 påsar lösviktste som jag tycker så mycket om. Tesorten upphör efter jul och kommer inte tillbaka förrän nästa säsong. Lufsen går här och känner sig onyttig medan Lady går och småpratar. Nu blir det till att ha det lugnt och skönt och spela lite spel. Ha det så bra. See You!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad härligt med tre dagars ledigt och så kul att du ska på middag till nyår! :-D Kramis

2016-12-29 @ 15:22:30
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Jessica Högberg

Skönt med lite ledighet

2016-12-29 @ 18:01:27
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0