GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ALLA LÄSARE!

Förkylningen är mycket bättre. Har varit och klippt mig idag på förmiddagen. Det var skönt. Tro mig. Igår så var mamma och lämnade julklappar och jag gav henne sina julklappar. Vi drack glögg och fikade gott. På kvällen gick jag och lade mig tidigt för jag var så dålig, då plötsligt ringer det på dörren. Då kommer flickan som jag beställde från jultidningar upp.
Ikväll så börjar jag klockan 4. Lady och Lufsen busar emellanåt. Vädret har varit fint. Eva, jag önskar dig en God Jul och Ett Gott Nytt År och tackar för att du läser min blogg. Jag tackar även er andra också för att ni kikar in i min blogg och läser vad mina busfrön tar sig för. Hoppas att ni alla får en välsignad Jul och att ni är rädda om varandra. Det vet jag att ni är. På lördag så åker jag ut till släktingar och firar julafton och det har inte skett på flera år då jag ofta brukar jobba långkväll på julafton. Det blir trevligt. See You!
Ska hjälpa mamma att lösa korsord. Jag är nämligen expert på detta.
Kan matte aldrig sluta fota. ( Svar nej).

Kommentarer
Postat av: Julia Persson

Skönt att förkylningen är bättre ;)

2016-12-22 @ 14:04:35
URL: http://nouw.com/juliaperssonn
Postat av: Netti Starby

Så söta och vad skönt att du mår bättre nu! :-D Kramis

2016-12-22 @ 14:46:05
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Ida Lindborg ♡

Vilken sötis! god jul!

2016-12-23 @ 15:42:45
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: Eva

God Jul! Har just kommit hem från varmare breddgrader så jag har inte kunnat kommentera på ett tag. Glatt välkomnad hem av katterna, så mysigt! Ha det bra!

2016-12-24 @ 07:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0