ÄNTLIGEN LEDIG!

Hej därute. Idag så blev det tajt om tid på jobbet men jag hann det jag skulle göra ändå. Det har varit plusgrader ute. Lufsen ligger bredvid mig och sover. Och vet ni vad det bästa av allt är: Jo, jag är ledig i 3 dagar. Mamma kommer och hälsar på mig på lördag. Imorgon så ska jag bara gå här hemma och sprätta med tårna. Jag gravade en sida lax när jag kom hem. Annars så har jag bara tagit det lugnt. Tänk er, nu är det ännu närmare jul. Ni har väl ordnat med allt till jul nu, Eller?. Igår så hade vi julfest på jobbet med lunch, fika och julklappsutdelning. Det blev mycket trevligt. Avslutar med en trött Lufsen, jag har säkert lagt ut bilden förut. Ha det gott.See You!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Underbart med tre dagars ledighet!

2016-12-16 @ 03:07:48
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Hanna Karlsson

Vad härligt att vara ledig! Jag har också tredagarsledighet nu. :-)

2016-12-16 @ 07:56:05
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0