FÖDELSEDAG!

Hej därute. Igår så jobbade jag till 12, sedan hann jag bara hem och duscha så ringde det på dörren. Då kom en vän till mig och gratulerade mig 46- årsdagen.En stund senare kom mamma med smörgåstårta som hon gjort. Jag hade satt ut Lufsen på balkongen strax innan hon kom, men glömde bort honom. Först när främmandet hade åkt och jag blev ensam upptäckte jag att han var där. Han kom inte till skada, för det var inte stekhett på balkongen. Lufsen gav mig däremot en sårad blick, för han älskar när det kommer främmande till mig. Då kommer han fram och hälsar och vill gärna att man kliar han. Senare på kvällen kom en god vän till mig sedan över 20 år. Han satt och pratade och åt min mors goda smörgåstårta. När vi gick ut på balkongen såg jag att grannens katt satt på hennes balkong. Hon har nätat in balkongen. Hoppas att ni får en skön dag, jag är ledig idag för jag jobbar helgen. Ska bara ta det lugnt idag.Jag ska lägga ut lite bilder idag. Ha det så bra. See You!

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis i efterskott!

2016-08-03 @ 12:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0