TILLBAKA IGEN EFTER MIN LILLA TRIPP!

Hej därute. I torsdags åkte jag ner till Skellefteå och hälsade på en kompis som jag umgåtts med i många år.
Hon bjöd på god mat och vi skrattade och hade det trevligt. Vi var även och hälsade på min kompis mamma och det var trevligt. Jag fick mycket saker och jag träffade några katter som sprang på samma gata som var kelsjuka.
Igår så åt vi grillat med potatisgratäng. Mums. Sedan satt vi och såg på en långfilm. När jag skulle åka iväg i morse så hade jag sett fel på busstiderna. Vi väntade och väntade men det kom ingen buss. Till slut så fick jag reda på att bussen gick 20 över 3 på eftermiddagen. Då blev det till att åka tillbaka till Skelleftehamn och umgås några timmar till. Jag kom hem vid 19 tiden ikväll. Imorgon ska jag på bio och se djungelboken. Här kommer lite bilder från trippen till min kompis. Ha det gott. See You!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad mysigt ni har haft det och fina bilder! :-D Kram

2016-04-17 @ 18:41:47
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Härliga bilder på dina väninnor!

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.

Kram

2016-04-17 @ 21:13:34
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0