TANDLÄKARBESÖK!

Hej. Idag så var jag hos tandläkaren, och då berättade tandläkaren att jag varken hade tandsten, början till hål eller annat fel. Jag frågade om jag skulle få en ny tid om något år hos tandhygienisten, men då sa hon att hon tyckte att jag hade så friska tänder att hon inte ansåg att det behövdes.Hon tyckte att jag skulle ringa nästa gång som jag får problem med tänderna. Det var ju bra. Annars så har jag varit på stan en sväng och sedan så har jag varit ut med Lufsen på gården. Lady har suttit på balkongen en lång stund idag hon också. Nu så ska jag lägga mig och sova, jag är helt slut. Har fått mycket frisk luft idag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad skönt att du har så bra tänder att du inte behöver gå till tandläkaren länge :-D Kram

2016-04-12 @ 08:36:15
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0