SPÄNNANDE DAG!

Hej därute, idag har det varit blandat väder.. Vaknade av att telefonen ringde strax efter sju. Då var det från jobbet. Det var akut personalbrist, så jag gick med på att jobba dag istället för kväll. När jag var på en ledsagning så mötte jag en gammal vikarie från en tidigare hemtjänstgrupp som jag jobbat med. Hon hade fått barn och var med sin mor på affären som jag och vårdtagaren var på. När jag såg in i vagnen så sprack barnets ansikte upp i ett jätteleende. Jag måste ha sett väldigt rolig ut. Barnet var bara ett halvår gammalt. Ikväll har jag sett på en film som jag fått av min moster. Vad rolig den var. Jag satt och skrattade många gånger allt medan Lady och Lufsen slogs i omångar med varandra. Filmen heter När hjärtat blir varmt. Igår satt jag ju och såg på en hockeymatch mellan Luleå och Frölunda som slutade med 3-0 till Frölunda. Hmmm. Imorgon är det match igen och jag går på 1 veckas semester. Då får jag sitta och se på matchen och veta att jag har 9 dagars ledighet framför mig.Ha en go kväll alla. See You!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vädret har verkligen varit märkligt idag! Ena stunden var det strålande sol och sekunden senare ösregnade det. Så har det hållit på i princip hela dagen! Snacka om lokalt väder.

(Sent) Svar: Tack, kul att du gillar den nya inredningsdetaljen samt fondväggen vi har i vardagsrummet.

Kram

2016-04-07 @ 20:52:12
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Netti Starby

Bebisar är så otroligt söta när de ler upp sådär! :-D Kram

2016-04-07 @ 21:21:42
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0