SORGLIG DAG PÅ ETT SÄTT!

Hej därute. Idag så har min mamma varit på besök och hälsat på. Vi gick på stan en sväng för jag hade lite ärenden. Idag klockan 12 minuter över 3 på eftermiddagen för 2 år sedan dog min pappa, så jag ar haft pappa i åtanke. Tänk vad åren springer iväg. Jag fattar det inte. Ikväll så ska jag se hockeymatchen som är den avgörande mellan Luleå och Frölunda. Det ska bli otroligt spännande för det blir på hemmaplan för Luleå. Vinner de så blir det en sista avgörande match i Göteborg i slutet av veckan. Annars är Luleå ute ur spelen. Det var ju 20 år sedan de vann SM guld så det kanske är dags igen. Lufsen sitter ute på balkongen och Lady är trött och ligger på soffan.
Hoppas att ni får en trevlig kväll. Snart så ska jag ladda inför matchen. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0