NEJ SE DET SNÖAR!

Hej därute. Idag börjar jag klockan 4 och då är jag ju ledig några timmar på förmiddagen. Brrr, men det snöar ute och det är bra för då åker sista snön bort från backen. Igår bokade jag tid både till frissan och specsavers. Måste skaffa mig nya glasögon. Det är bra pris på deras glasögon. Men det ska vara rektangulära bågar och inte runda glasögon. Det passar jag inte i. Igårkväll drev katten mig till vansinne när han först gapade och skulle ut fast han själv varit ute och ville in. Sedan vid 12 inatt började han leva om och jama och skulle in i toalettskåpet igen.
Det är ju för spännande där inne. När jag skulle kamma honom idag så blev han arg när jag sedan skulle klippa klorna på honom, då bet han mig rejält. Det gjorde han igår också föresten, men nu är vi sams. Lady har bara gått här och knorrat och jamat och velat kela och ligga bredvid mig. Ja, se dessa katter.  Nu slipper de mig några timmar när jag jobbar. Imorgon är jag ledig för jag jobbar långhelg. Ha det gott och skönt idag. Var rädd om varandra. See You!
 
Vad är det du sitter och säger, är det möjligt?
Ha Ha Ha
Människor tappar tänder och fåglar tappar fjädrar.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Jag förstår att du blev irriterad på kissen :-D Kram

2016-04-19 @ 13:53:42
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0