KUNGLIGT FIRANDE OCH VALBORGSMÄSSOAFTON!

Hej därute. Sitter och tittar på kungafamiljen samt väntar på att få främmande idag av mamma. Vi ska äta gott och ha det trevligt. Solen skiner och jag har avnjutit en god mugg med kaffe och en god frukost. Lufsen ligger och sover på klösträdet i sovrummet och Lady ligger och sover på sängen. Vi ska åka en sväng till Dollar Store för jag måste inhandla lite saker. Till middag blir det alspånsrökt karreé samt potatissallad och vitlöksbröd. Till efterrätt vet jag inte ännu vad det blir. Vi ska gå ner och se på majbrasan klockan 20 ikväll. Det ska bli roligt att se om det är några människor som har samlats vid Kvarnängen. Det vetter ju ut mot vattnet så det är väldigt vackert. Hoppas att vädret håller i sig. Imorgon så ska jag laga mycket mat inför jobbet den här månaden. Jag gör ju storkok varje månad. Hoppas att ni alla får en riktigt trevlig valborg. See You!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Du verkar ha haft en trevlig valborgsmässoafton. :)

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.

Kram

2016-05-01 @ 12:49:52
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0