KAFFEBRYGGARE OCH FJÄLLUGGLA!

Hej därute. Idag så har jag ätit en stadig frukost. Jag ska på mun och tandvårdsutbildning innan jag börjar jobba klockan 4. Det ska bli intressant. Igår var jag på Specsavers och provade ut nya glasöon. Min närsynthet hade inte försämrats någonting, det var ju skönt. Jag har lite torra slemhinnor i ögonen men man kan ju köpa ögonfuktande droppar om det är besvärligt. Sedan gick jag iväg till COOP och där kände jag för att köpa en kaffebryggare. Har inte haft någon sedan jag flyttade till lägenheten. Mamma kom på besök och jag hade inte något kaffemått hemma, så det blev 4 msk kaffe till 4 koppar. Det blev stadigt måste jag säga. Det tyckte hon också. Vi beslöt oss för att promenera till min närliggande konsumbutik och köpa ett mått vilket vi gjorde. På vägen dit så blev det mer och mer blåsigt, de hade ju lovat snö och vi hann precis hem så började ett snöoväder. Sedan for mamma hem. Jag ska berätta att jag shoppade i en leksaksbutik också när jag skulle på COOP. De hade en jättesöt, ganska stor fjälluggla i skyltfönstret. De har haft det en tid, och jag har tyckt att den varit så söt så nu kunde jag inte hålla mig längre, så jag köpte en. Så nu står den i min vardagsrumssoffa.
Hoppas att ni alla får en trevlig och skön dag utan snöoväder. Ha det så gott. See You!
 
Stadig frukost.
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Åh vilken söt uggla! Kram

2016-04-27 @ 17:53:03
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0