HOCKEYDAGS!

Hej därute, igår var jag ju ledig efter att ha jobbat långhelg. Det var skönt och välbehövligt, tro mig. När jag gick in på statistiken nu på morgonen fick jag en chock. 56 personer har tydligen varit in på min blogg igår. Det var ju roligt att se. Har aldrig haft så många läsare förut. Igår blev det tvättstuga, måste tvätta ofta mina arbetskläder eftersom vi som bekant måste hålla med kläder själv inom hemtjänsten. Sedan tog jag det bara lugnt. På kvällen satte jag mig ner och skulle se på TV och då såg jag att det var hockeymatch mellan Luleå och Frölunda. Jag är ju uppvuxen i Luleå, och det är alltid trevligt att vara där några timmar och bara gå och strosa. Allt eftersom åren gått så har ju stadsbilden förändrats något. Matchen var en riktig nagelbitare, sista målet gjordes framför tom bur.
Undrar just var målvakten tog vägen. Han kanske blev tvungen att besöka toan.( Nu var jag lite stygg). Hur som helst kommer min mamma på en snabbvisit idag, då ska hon få smaka mina torra muffins. Jag har förvarnat henne om hur jag upplevde att de blev. Sedan så ska jag jobba kväll. Börjar inte förrän klockan 5. See You!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Så söta kissar och kul att din statistik har ökat! Kram

2016-04-05 @ 09:48:33
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Kan tycka hockey är roligt ibland! Riktigt söta bilder :D

2016-04-05 @ 14:27:29
URL: http://emma.beautyboulevard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0