GOD LUNCH!

Hej därute. Jobbar delad tur idag och gör ett snabbt inlägg. Blev jättehungrig innan jag skulle gå hem klockan 12. 
Köpte då mat från restaurangen på jobbet. Den var väldigt god. Kycklingfilé med potatisgratäng. Lufsen har inte gapat och velat ut på gården sedan jag kom hem. Nu ligger båda så snällt och är mätta. Solen skiner och det är ganska varmt. Skönt. Ska snart iväg igen och arbeta. Sedan jobbar jag imorgon, och måndag är jag ledig. Hoppas att ni alla får en fortsatt skön helg. Hör av mig på måndag. See You!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad gott med kyckling och potatisgratäng :-D Kram

2016-04-23 @ 19:09:42
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0