BRA TIPS FÖR ATT GÅ NER I VIKT!

Hej, idag är jag bara hemma och myser. Har sytt på min tavla och ikväll ska jag hälsa på hos en vän och vi ska ha det trevligt och umgås. Jag tänkte ge lite enkla tips som jag brukar använda mig av när jag vill gå ner några kilon. Ät havregynsgröt till frukost. Det är bra för kolestrolhalten. Byt gärna ut pasta och potatis mot grönsaker vid måltid. Ät på bestämda tider. Ät frukt och grönt. Unna dig något sött och gott mellan varven och motionera. Många gånger brukar jag tumma på vissa av dessa råd. Men jag vet att det fungerar.Man går inte snabbt ner, men det är bättre att gå ner sakta i vikt än för snabbt. Och framför allt. Tyck om dig själv för den du är. Du är värdefull som du är som person. Ha en trevlig afton. See You!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Jag håller med dig om dina tips för det bästa är att gå ner i vikt långsamt! Kram

2016-04-09 @ 15:30:17
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0