TRÖTT MEN PÅ BRA HUMÖR!

Tjenare därute. Idag har jag jobbat till klockan 4. Vädret har varit soligt och varmt. Jobbet har gått bra. Dammsög lägenheten när jag kom hem och sedan så har jag myst med Lufsen en stund. Idag då jag var på ledsagning så kom det en stor hund med ägare. Den var fin, blev tvungen att fota den, den var så grann. Lägger ut bilden imorgon, ska knoppa in en timme. Hoppades att det skulle vara antikrundan men den var inte ikväll. See You!
KUNDE INTE LÅTA BLI ATT LÄGGA UT DEN HÄR IGEN: DEN SÄGER JU ALLT VAD DE HÄR TVÅ MÄNNEN TÄNKER OM VARANDRA: INTE VERKAR DE GILLA VARANDRA SÅ MYCKET! SOM JAG SKREV FÖRRA GÅNGEN; EN BLICK SÄGER MER ÄN TUSEN ORD.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0