MÅR BRA IDAG!

Hej därute. Idag mår jag bra. Allting ordnade sig i går kväll. Så jag var glad då jag lade mig att sova. Ikväll så ska jag se på Hasse Aro och det nya prorammet som börjar klockan 21 på 4:an det blir intressant. Det är som Efterlyst.
Imorgon så får jag lön, härligt. Det är en härlig känsla då man ser siffrorna från början innan man börjar betala räkningarna. Men jag är glad för det jag får över. Huvudsaken varje månad för mig är att katterna ska få kattsand och mat. Och att räkningarna blir betalda. Sedan så spelar det ingen roll hur mycket jag har kvar sedan. Tack, ni som skickade en kommentar i förra inlägget. Det är roligt att det har börjat dyka upp fler besökare på bloggen. Jag jobbar ju i helgen men det går bra det också, nu är det ju bara 3 dagar kvar. Sedan blir jag ledig måndag och tisdag. Har sökt semester i mitten av oktober i 2 veckor. Nu ska jag busa med mina vilddjur. Ha det bra. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0