LADY HJÄLPER MIG ATT BLOGGA!

Hej, Lady ligger just nu nära tangentbordet när jag bloggar. Dagen har gått så fruktansvärt fort. Det har gått så lekande lätt på jobbet. Det kanske beror på att jag trivs så bra. Åt varmkorv med bröd idag igen, men nu är korven slut. Börjar vara lite trött på korv. Har ätit det 3 eftermiddagar i rad. Lufsen har jag satt ut på balkongen. Fick mig en pratstund med grannen bredvid, jag berättade för henne att jag känner mig lite dum i cykelhjälmen men att det är en bra livförsäkring. Det höll hon med om. Nu ska jag bara slappa och ta det lugnt. Hoppas att ni får en mysig kväll. Det ska jag ha. Ha det så gott. See You!
 

Kommentarer
Postat av: rebeccafornstedt.blogg.se

Vilken söt katt! :)

2015-09-22 @ 02:02:01
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0