JOBBARHELG!

Hej därute. Mina katter ligger bredvid varandra just nu och sover i klätterställningen i hallen. Har varit och handlat och sedan så unnade jag mig en pizza. Det är mulet, men jag tror inte att det regnar ännu. Kvällen blir lång, men jag ska ta med mig god mat. Skönt att sluta 9 istället för 10. Man hinner slappna av en stund när man kommer hem. Ska ha på mig nya kläder på jobbet, kul med lite förnyelse. Det är så tokigt när vi måste hålla med egna arbetskläder. Det hade varit bättre om vi fått kläder från kommunen istället. Kommer nog inte att skriva något inlägg i morgon för jag jobbar delad tur då, och då är jag oftast slut när jag jobbar den turen. Hoppas att ni får en trevlig kväll med trevligt umgänge allt medan höstmörkret sänker sig över Sverige. See You!

Kommentarer
Postat av: N

Gott med pizza!

2015-09-25 @ 15:13:51
URL: http://nouw.com/nathaliemaria
Postat av: Jasmine

Hoppas att du har en bra helg på jobbet!

Svar: Åh, te med smak av hallon och lakrits låter gott. :)

Kram

2015-09-26 @ 18:27:34
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0