FLER BILDER PÅ LADY OCH LUFSEN SOM SMÅ!

Hej därute. Vädret ute är grått och regnigt. Idag ska jag bara ta det lugnt, är ännu hängigare idag än igår. Tog 2 panodil nu på morgonen. Lufsen och Lady ligger och sover. Jag hade en mardröm på morgonen, och det är första gången som jag känt mig riktigt rädd efteråt. Det kändes så verkligt. Måste vara för att jag inte känner mig frisk och kry. Lägger ut mer bilder på katterna när de var små. Har laddat ner bilder från en skiva som uppfödaren skickade med mig när jag köpte Lady och Lufsen. Ha en trevlig dag och håll till godo med bilderna. See You!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Så söta! Kattungar kan man inte annat än älska. <3
Kram

2015-09-21 @ 09:45:48
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0