DEPPIG!

Hej därute. Igår hände en sak på jobbet, jag hade svårt för att lämna det. När jag hade gått och lagt mig så ringde en kristen kompis till mig och undrade hur det var med mig. Jag fick prata av mig en stund så sedan så kändes det bättre. Jag hade inte ringt till henne utan hon ringde upp mig för att hon kände att hon skulle göra det. Det tar jag som att Gud manade henne att ringa. Är fortfarande lite deppad för det hände något mer också igår kväll på jobbet som jag inte vill skriva om här. Ibland så blir det ju så. Idag så ska jag äta hos en kompis och vi ska titta på film. Det kan vara uppmuntrande. Lady och Lufsen ligger och sover men Lady har varit kring mig hela morgonen och knorrat och velat att jag skulle kela med henne. Igår så fick jag en kommentar från någon som jag inte känner men som berömde min blogg. Det är ju roligt. Vädret ute är grått idag, men just nu regnar det inte i alla fall.  Ha en fortsatt trevlig dag. See You!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ta vara på dig och hoppas att du snart känner dig bättre till mods.

Svar: Tack för lyckoönskningen. Tentan bör resultera i ett godkänt resultat.

Ja, visst är vi fler tedrickare ute i världen! Själv dricker jag en stor kopp te i princip varje dag. Jag uppskattar lugnet som det medför.
Vilken tesort dricker du helst? :)

Kram

2015-09-23 @ 10:41:19
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: N

Skönt att få prata med någon. Hoppas du känner dig bättre snart :)

2015-09-24 @ 15:05:18
URL: http://nouw.com/nathaliemaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0