TVÄTTSTUGA OCH MIN FÖRSTA SEMESTERDAG!

Hej därute. Solen skiner och det är vackert ute. Lady ligger bredvid mig på köksbordet . Lufsen går omkring och jamar. Han har varit ut nu på förmiddagen, efter att jag var och handlade. Jag har haft tvättstugan på morgonen, sedan så har jag sytt lite på min jultavla, men blev tvungen att göra uppehåll, då katten kom och lade sig på tavlan. Det är ju det vanliga. Idag är min första semesterdag, var ju ledig igår för att jag hade jobbat helgen. Hade först tänkt baka något tills jag får främmande på måndag, men så hittade jag goda muffins som jag hade i frysen. Då behöver jag ju inte göra det. Nu ska jag mysa och äta gott och bara göra det jag vill. Nämligen njuta av min semester. Ha en trevlig dag, See You!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Härligt med semester! Hoppas att den bidrar med ro i kroppen och ny energi.
Kram

2015-10-13 @ 19:43:07
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0