TAVLOR SOM JAG SYTT!

Hej, jag tänker lägga ut bilder på korsstygnstavlor som jag sytt och ramat in för nytillkomna läsare på bloggen.
Tycker att det är roligt att sy. Sista bilden är däremot en planch som jag köpte i Louvren i Paris. Men jag måste bara lägga ut den för den är så vacker. Drömmer om att jag skulle haft en sådan klänning som hon. Det finns ju de som syr rokokokrinoliner. Jag är en typisk romantiker och har alltid älskat allt som har med 1700- talet att göra. Har i och för sig en balklänning som går i lila som jag kunde ha en gång i tiden, men nu hänger den nere i mitt förråd.  Men det gör inget. Den är ett minne från flydda tider  och kommer att så förbli. Det var roligt då jag kunde ha den. Nu ska jag sluta skriva för ikväll. Här kommer tavlorna . God natt. See You!
 
 
 
 
 Om det är någon som läser min blogg och vet vem hon är så får ni gärna skriva det i bloggen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

(Svar:) Du är duktig på att sy tavlor, det måste jag säga. Roligt att få se dina verk!
Kram

2015-10-23 @ 08:46:14
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Eva

Oj så fina tavlor!

2015-10-23 @ 12:28:23
Postat av: Annika

Svar:Tack. Det har tagit ibland år att göra de, men nu har jag tappat lusten, men den kommer nog tillbaka tids nog.

2015-10-23 @ 18:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0