SOLIGT OCH LEDIG MED INSLAG AV FIKA!

Hej därute. Jag har fått många kommentarer till mitt senaste inlägg med bilder från havsutflykten förra sommaren, det är roligt. Idag så har Lufsen varit ute en sväng på gården. När jag vaknade så var det - 2 grader ute. Brrrr. Som tur var så fungerade elementen som de skulle. Vädret är soligt och jag gick en sväng till Dollarstores med mina nya höstskor. Var först orolig att jag först inte skulle orka gå hela vägen dit och tillbaka, eftersom det är lite klack på de.
Jodå, det gick bra, bara lite öm i fötterna men det kan jag stå ut med. Har plockat fram rejäla höstskor som jag ska ha nu på jobbet fram till dess att snön och den riktiga, norrbottniska vinterkylan kommer. Då pratar jag om mellan- 18 och - 25 grader. Det är tur att man är härdad. Hoppas bara att det inte är så dåligt väder när jag går på semester nästa vecka. Nåja, det kan ju inte hjälpas att det regnar då, man kan ju vara inne. Har inte tänkt investera i ett nytt paraply. De som man köper i klädbutiker och går på runt 50 kronor går sönder bara man tittar på de.( Nu var jag elak). Men de tål i alla fall inte så kraftiga vindar så vänder de sig och knäcks. Jag har inte råd med att köpa ett paraply i veckan. Snart så ska jag fika hos en bekant, det ska bli riktigt trevligt. Det skulle visst bjudas på anisbröd, det älskar jag. Helst utan socker utanpå. Hoppas att ni får en riktigt skön fortsatt trevlig dag. See You!
Nya gardiner i köket.
Vardagsrummet. Ena gardinomtaget hänger lite snett men jag ska gå och rätta till det nu.
Sovrummet.
Vissa kan lata sig och må skönt hela dagarna om de vill.
Som sagt var.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilka sötnosar du har som håller dig sällskap hemma. :)

Svar: Ett andra axplock publiceras på bloggen ikväll.

Kram

2015-10-05 @ 12:49:14
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Eva

Ja jag har sökt efter ett paraply som håller mot blåst i flera år, säg till om du hittar något bra :) Dina katter är så fina, det är så kul att se bilder av dem i sina avslappnade poser.

2015-10-05 @ 14:45:51
Postat av: Boel

Fint det blev med gardinerna :D

2015-10-05 @ 20:07:13
URL: http://musicwithboelish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0