SO LONG OLD FRIEND!

 
Hej därute. Ibland kan flera tråkiga saker inträffa, idag så har det gjort det för mig. Det började med att mitt fina och starka paraply vek sig och totaldemolerades när det kom en kraftig vindby. Jag har varit jätterädd om det där paraplyet för det har varit stort och rejält. Sedan när jag kom hem så hade tidningen Gustaf kommit i brevlådan. Jag prenumererar på den, då följde det med en lapp, där det stod att tyvärr så slutar Gustaf komma ut som serietidning och att detta nummer är det sista. Gustaf har jag prenumererat på i många år och det känns trist att den upphör. Får stämma in i sången som sjungs i den animerade Gustaf filmen från 80- talet:
So long old friend, I wish that  I could see you once again... I never knew the time would come when I`d be losing you... I hope you know I never meant to treat you badly... and now I know just what a friend like you is for
I never thought that it would end so sadly, and you´d be Walking through that door...
So long old friend... I wish that I could see you once again... I never knew the time would come when I´d be losing you... I Always thought our fun and games would just go on and on... I never knew I´d have to say sooooo long...
RIP Garfield.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0