SKÖNA SÖNDAG!

Hej därute, idag är jag riktigt lat. Nja, kanske ändå inte. Har städat besticklådorna och diskat alla bestick. det blev fräscht efteråt. Sedan så har Lufsen jagat bort Lady varje gång som hon velat komma till mig när jag legat i sängen.
Han äger mig, tror han i alla fall. Imorgon får jag främmande. det ska bli trevligt. Då börjar även sista semesterveckan. Fattar inte varför dagarna går så fort fast jag inte tycker att jag gör någonting. Idag har det varit sol få förmiddagen, men jag har inte tänkt att gå ut på hela dagen. Har nyss värmt älgköttfärs och kokat makaroner som jag tänkt äta till lunch. Hoppas att ni alla får en skön söndag med vackert väder. See You!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Bra att du i alla fall har gjort något - som du säger; sköna söndag. :)

Katten som tror sig äga husse eller matte känner jag igen. Av erfarenhet vet jag att katter kan vara riktigt elaka mot varandra just av den anledningen.

Hoppas att du får en mysig morgondag!

Svar: Tack så mycket för din go'a kommentar, den uppskattas. Roligt att du gillade inlägget.
Hoppas att din kommande resa till London blir lyckad. Har du något särskilt inplanerat under den resan?

Kram

2015-10-18 @ 22:18:04
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0