ONSDAG!

Hej därute. I natt är det första gången som jag har fått sova hela natten igenom ända sedan igår kväll. Satt igår och tittade på prästerna och pastorn som söker sig en partner, det fanns ett par som jag tyckte passade och som verkligen fick ihop det . Det var killen som satt och spelade gitarr. Mannen som varit i Afrika tycker jag hade lite för bråttom med att vilja flytta ihop med prästen. Skönt att man lever ensam med sina älskade husdjur. De ger mig villkorslös kärlek och tröstar när man är ledsen. Just nu sitter Lady och tittar ut genom köksfönstret. Det har nog varit kallt i natt för det är frost på marken. Idag så ska jag bara vara hemma, det kanske kommer en kompis förbi under dagen. Imorgon och på fredag så har jag ju planer. Så jag får ha en riktig slapp dag när jag bara tofflar på här hemma.  Det enda nyttiga som jag ska göra är att göra köttfärssås gjort på älgköttfärs. Det ska bli spännande att smaka. Det lär nog vara lite viltsmak i det. Vet inte om jag ger katterna något av det. Ha en trevlig och vacker höstdag. See You!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

(Svar:) Vad skönt att du har fått en god natts sömn. Semester började bra för dig, härligt!
Hoppas att din onsdag har varit bra.
Kram

2015-10-14 @ 22:13:52
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Boel

Hoppas du får sova himla gott :D

2015-10-15 @ 08:18:27
URL: http://musicwithboelish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0