LÅNGPROMENAD OCH VÄNNER!

Hej därute. Så fick jag då äntligen lite bilder att lägga ut på bloggen. Först så hade jag främmande av en före detta arbetskollega som jag inte träffar så ofta. När hon gick hem ett par timmar senare så gick jag ut på en promenad för att fotografera lite höstbilder. Vädret var mulet och grått, men jag gick ner till vattnet här i Boden och fotade. När jag var på väg hem, så fick jag syn på en annan gammal arbetskollega. När jag hade pratat med henne en god stund så kom jag på idén att ringa en kompis och höra om hon var hemma. Jag tänkte komma förbi som hastigast, och då var hon hemma. Då satt jag där en timme och drack te och hade det trevligt. Sedan gick jag hem. På vägen stötte jag på en kisse och en igelkott som inte har gått i idé än. Förra veckan så räddade jag 2 nyckelpigor som var små, hoppas att de klarade sig. Nu så ska jag bara vara inne och mysa resten av dagen. Det är bara 6 grader varmt ute. Jag tror Lufsen också tycker att det är lite för kallt ute. Brrrr. Ha det gott. See You!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Så fina bilder! Ja igelkottarna går snart i ide, "mina" kottar (som jag matar hela sommaren nedanför bron) är mycket hungriga nu och äter extra mycket. De brukar försvinna runt den femtonde oktober, och dyker upp i början av maj, så man får passa på att titta nu. Roligt att se vattenbilder också, du är duktig på att fota!

2015-10-08 @ 20:54:31
Postat av: Annika

Tack för kommentaren.Det är roligt att höra att du tycker om mina bilder.

2015-10-09 @ 06:17:27
Postat av: Jasmine

Fint att umgås med vänner, det är välbehövligt. :)

Svar: Måns Zelmerlöw gillar jag också. Blev så glad när just hans låt vann Eurovision Song Contest tidigare i år.
Tack för att du delade med dig av din musiksmak.

Kram

2015-10-09 @ 21:16:14
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0