IRRITERAD!

Hej därute, nu äntligen så har jag gått på semester. Men det är en sak som stör mig. Telia har skickat en räkning som de har höjt summan på som jag inte har gått med på. Jag tycker att de har nog dyra abonnemang. Jag ska idag ringa de och säga bort det de försöker få mig att betala. Det är en summa som jag ska betala varje månad men nu har de höjt med flera kronor till. Jag tänker ringa till de och säga vad jag tycker. Helst så skulle jag vilja slippa Telia helt och hållet. Sedan måste jag ringa Bodenbo, och be de komma och lufta 2 av mina element. Det blir bara varmt i hälften av elementen. Förra gången som jag gjorde en felanmälan så sa de att de gjort felanmälan 2 gånger fast de inte gjort det. Jag fick veta det av vaktmästaren som skulle komma och titta på felet. Jag tycker att man ska få den service man har rätt till när man betalar så pass mycket i hyra. Annars så har jag det bra, mina 2 katter har sovit hos mig i natt. Ska ta mig en tur till stan sedan för att ögonshoppa. I fredags så investerade jag i en hemstickad stor varm och skön halsduk för 20 kronor. Det tyckte jag var en bra investering. Hoppas att ni alla får en trevlig och skön dag. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0