IMORGON BLIR DET VACKRA HÖSTBILDER FRÅN BODEN!

Hej därute, idag hade jag tänkt lägga ut vackra bilder från Bodån, men då visade det sig att det inte gick att gå där jag hade tänkt. Så det blev några halvtaskiga bilder i närheten. Men imorgon då jag är ledig så ska jag promenera en annan väg, då ska jag fota bort mot campingen här i Boden. Idag blev det bara några stubbar som jag fotade. Har storstädat sedan jag kom hem från jobbet. Det blev en snabb cykeltur till konsumbutiken, sedan tog jag ut mitt vilddjur. Han har gått ännu längre idag, till slut blev jag tvungen att lyfta upp honom och bära hem honom. Då gormade han på mig. Men jag tror inte han tyckte det var oskönt med lite värme. I morse 20 minuter innan jag skulle gå på jobbet, så ville han ligga och mysa tillsammans med mig. Det fick han. Sedan strax innan jag skulle kliva upp så kom Lady och ville vara med på ett hörn. de är för mysiga. Jag vill inte ladda ner 2 bilder till datorn, utan jag väntar till imorgon då jag får lägga ut flera bilder på en gång. Visste ju inte att det inte gick idag som jag tänkt. Ledsen för det. Men håll ut; för imorgon kommer de. Ha en trevlig kväll. See You!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0