FULLT UPP!

Godkväll i stugan. Idag var jag först och hälsade på en före detta arbetskollega. Sedan så hann jag inte mer än att komma hem så ringde en kompis och frågade om hon kunde komma förbi och det ville jag att hon skulle. Jag har även stickat strumpor färdigt idag och börjat på ett par nya. Synd bara att man får så ont i axlarna. Har också varit på en promenad. Sedan så har jag busat med Lady och Lufsen i eftermiddag.. Hoppas att ni alla får en skön kväll. See You! Förresten, glömde skriva och berätta att igår frågade jag Lufsen om han kunde tänka sig att göra reklam för Lundby Dockskåp och det ville han mer än gärna.
LUNDBY DOCKSKÅP: SÅ STORT OCH RYMLIGT ATT EN SIBIRISK HANKATT PÅ NÄRA 5 KILO
FÅR PLATS I VARDAGSRUMMET MED MÖBLER OCH ALLT: OBS! KATT INGÅR EJ I PRISET!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha, en så charmig bild! Dina katter verkar go'a. :)

Svar: Tack för berömmet. Kul att du inspirerades av mitt inlägg!

Kram

2015-10-22 @ 20:45:59
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0