FREDAG OCH JOBBARHELG!

Hej därute, hoppas att ni har det lika soligt som jag. Var och klippte mig nu på morgonen, kan ni tro att det var skönt. Som en ny människa. Sprang sedan in på COOP för att handla månadens blötfoder till katterna. När jag kom hem åt jag lite mjölk och havreringar med jordgubb, tycker att det är så gott. Lufsen fick sitta ute 10 minuter på balkongen, sedan ville han komma in. Förstår honom, det var ju ganska kallt. La mig i sängen och gosade med honom en stund efteråt som vi brukar. Sedan så tyckte jag att han skulle kammas. Då blev det månskenssonaten , han tycker inte om att bli kammad, ändå så använder jag djurbalsam. Lilla gubben. Sedan så var det Ladys tur, hon gjorde som hon brukar när hon inte vill bli kammad, hon springer iväg. Men jag fick fast henne och då slickade hon mig på handen som hon brukar. Hon är så otroligt snäll. I helgen blir det inget bloggande eftersom jag jobbar helg, då är jag ju så slut när jag kommer hem. men sedan så är jag ledig måndag och tisdag. På måndag ska jag besöka pappas grav och passa på att hälsa på min mamma samtidigt. Ska bli bjuden på mat, mamma lagar alltid så god mat. Hon är även duktig på att baka. Hoppas att ni får en trevlig helg alla. Kram på er. See You!
 

Kommentarer
Postat av: Cassandra Haraldsson

Hoppas du får en trevlig helg :)

2015-10-30 @ 20:27:33
URL: http://sensor.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hoppas att din jobbhelg har gått bra.

Svar: Tack för ditt beröm.

Kram

2015-10-31 @ 19:28:17
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0