FÖNSTERPUTSNING OCH PANNBIFFAR!

Hej därute. Idag så steker jag pannbiffar och fläskfilé. Tittar ut över köksfönstret, det blir nog en fin dag idag.
Igår så putsade jag fönstren, och satte upp nya gardiner. Det blev en kort kappa i köket, det är bara bra om det kommer in lite ljus i köket nu när det blir mörkare och mörkare ute. Idag så ska jag nog gå på en långpromenad om vädret håller i sig. Igår hade jag främmande och vi åt gott och satt och såg på en film senare, det var trevligt.
Lady och Lufsen har fått smaka rå fläskfilé, Lady är mest förtjust i det. Hoppas att ni alla får en skön söndag. See you!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som en härlig dag. Skönt med nyputsade fönster

2015-10-04 @ 12:45:53
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0