DAGS ATT GÅ OCH SOVA!

Hej därute, nu trodde ni kanske att jag hade glömt bort att skriva, men det har jag inte. Flitens lampa har lyst över mig ikväll. Jag började sticka på en socka ikväll och nu när jag ska snutta kudden så har jag hunnit sticka hälstege samt börjat maska av vid kilen på sockan. Garnet är så fint och det blir täta och fina maskor när jag stickar. När de är färdiga så får jag lägga ut bilder på de. de blir som sagt lila, men med kameran ser det ut som att de är blå.
Det har blåst nordanvindar idag, men det blev lite varmare på eftermiddagen. Katterna går här och väntar på att jag ska lägga mig så nu säger jag god natt. See You!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Så roligt att du är nöjd med dina sockar än så länge. Lägg gärna upp bild på dem när du är färdig.

Svar: Tack för att du delade med dig av dina erfarenheter rörande skrivande.

Trevlig helg!
Kram

2015-10-30 @ 16:36:40
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0