SOL MED INSLAG AV REGN!

Hej därute, idag så vaknade jag tidigt på morgonen. Drack mitt te, läste tidningen och njöt av att få vara ledig i 2 dagar. Först åkte jag till min mamma. Där blev jag först bjuden på fika, sedan åkte vi förbi pappas grav. efter det så styrde vi mot stugan. Det var varmt och soligt när vi körde. Otroligt med flera plusgrader när det är november.
Väl där så gick jag in i husvagnen. Då blev jag jätteledsen, för husvagnen hade fått ännu mer fuktskador, och jag som varit så rädd om den. Tydligen så har jag inte stängt igen ett fönster ordentligt förra hösten. Jag blev så ledsen så att jag började gråta. Efter lite fika och sällskap bland kossor och får så kände jag mig bättre till mods, husvagnen är trots allt 23 år gammal. Sedan vi hälsat på djuren så gick vi runt byn. Då hade det börjat småregna. Nere vid sjön tog jag lite kort. 2 svanar med 2 ungar simmade stillsamt på vattnet och solen började spricka igenom och ge vackra färger på himlen som ni kan se på korten nedanför. När jag och mamma kom tillbaka till stan igen så gick vi först in på ICA affären där hon bor. Sedan så bjöd mamma mig på god middag.
När jag kom hem till Boden nu ikväll så stickade jag färdigt en socka. Jag börjar med att lägga ut mina absolut finaste kort som jag själv anser att jag har på Lady och Lufsen. Det var allt för denna gång. See You!
 
 

Kommentarer
Postat av: Annsoh

Vad fina bilder! :)

2015-11-06 @ 09:50:11
URL: http://annsoh.blogg.se
Postat av: Jasmine

Dina katter är så fina!
Vilka läckra strumpor - bra jobbat.

Svar: Tack, kul att du gillade mitt handgjorda kort.

Kram

2015-11-08 @ 20:47:24
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0