MYSIG FREDAGKVÄLL!

Hej därute. Tack för de uppmuntrande kommentarer som jag fick i mitt senaste inlägg där jag skrev att jag var helt slut. Idag har det gått väldigt bra, och jag är pigg. När jag skulle promenera hem så hade det blivit blixthalka. Jag har slirat under skorna då och då på vägen hem. Som tur var ramlade jag inte. Bilarna pumpade när de skulle stanna vid stoppljusen. När jag hade haft färdigt min rast så kom ett sträck med knölsvanar som trumpetade att nu flyger vi söderut för nu är vintern här. Jag längtar efter snön. Nu sitter jag och har hällt upp ett glas julmust och sitter och äter lite god choklad med dämpad belysning. Igår kväll upptäckte jag att Lufsen hade lagt sig under mitt täcke på ett väldigt roligt sätt. Hoppas att ni får en trevlig och mysig fredagkväll. See You!
 
Farväl och välkommen åter nästa vår.
Jag älskar sköna stunder med min älskling.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma - Merakibeauty

vilken söt bild :)

2015-11-07 @ 08:07:31
URL: http://merakibeauty.se
Postat av: Jasmine

Du och dina sötnosar verkar ha det så mysigt tillsammans (trots att de ibland väcker dig tidigt på morgonen). :)

Svar: Tack för din omtanke. Dina uppmuntrande ord gör mig glad.

Kram

2015-11-14 @ 16:39:55
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0