LEDSEN!

Hej därute. På grund av en händelse tidigare idag så känner jag mig nedstämd och fundersam. Tur att mina katter håller mig sällskap. De känner på sig att jag inte känner mig glad. Imorgon är jag ledig, då ska jag väl dammsuga.
Känner inte för att göra någonting just nu. Igår när jag duschade kom jag på en idé att sätta plaststolen som står i hallen på toaletten. När jag kommer hem på dagarna och är trött i benen så tänkte jag att det kan vara skönt att sitta och duscha. Saknar badkar sedan jag bodde i hus. Där hade jag och min man ett badkar med både radio, belysning samt bubblor. Vi köpte det en gång på Nolia- mässan i Piteå. Det här blir det närmaste man kan komma ett badkar. Nu så ska jag busa lite med Lufsen. Sedan åker plaststolen in på toaletten. Jag får väl fota imorgon så ni får se hur det blev. Det kan ju bli riktigt fint. Ha det gott. See You!.

Kommentarer
Postat av: Sara

Katter känner verkligen av sådant!

2015-11-12 @ 01:15:46
URL: http://nouw.com/nolongerironic
Postat av: Boel

Hoppas du mår bättre snart!

2015-11-12 @ 06:44:31
URL: http://musicwithboelish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0