KORSORD!

Hej därute. Jag lade ju ut ett recept på min blogg igår. Jag har inte provat göra det än, men det ska bli nästa månad har jag tänkt. För de som inte redan vet det , så blev det inget jobb i helgen. Jag var sjuk i influensa, så jag sov mest hela lördagen. När jag vaknade på lördagmorgon så kände jag mig så hängig och förkyld, så jag beslöt mig för att ringa till jobbet och sjukanmäla mig. Innan jag skulle lägga mig igen så slog jag på text- tv:n som jag brukar göra. Då uttryckte jag högt för mig själv VA! När jag läste att 128 personer dödats i Paris. Det är så tragiskt och hemskt. Nu håller jag på att lösa korsord, det är skönt att vara inomhus när det är grått och kallt ute. Hoppas att ni får en trevlig kväll. See You!

Kommentarer
Postat av: Annorlunda

Tack för besökte! Min blogg!

2015-11-16 @ 22:32:08
URL: http://annorlundamamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0