HÄRLIG LEDIG DAG!

Hej därute. Idag är det soligt och vackert väder och varmt. Tänkte sova ut i morse. jo tjena. Vaknade av mina katter 20 över 5. klev upp och läste tidningen. Efter frukost gick jag en promenad till Dollar Stores för att köpa plastförpackningar där jag kan lägga färdig mat i portioner och ta med till jobbet. Snacka om att vara bekväm, men det blir lätt så när man lever ensam. Sedan så har jag som sagt sysselsatt mig med att börja sticka på den andra sockan, samtidigt som jag gör fiskgratäng med vitlök, bearnaise sås, tomat och ost,  stekta köttbullar från coop ( goda ) samt kokar fisk till katterna. Annars har jag inte gjort något särskilt idag. Ha en bra dag. See You!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Det är verkligen smidigt att lägga färdig mat i portioner i lådor och det brukar jag också göra :-D Kram

2015-11-03 @ 14:53:29
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: A M

Låter härligt förutom att du blev väckt så tidigt :p

2015-11-05 @ 12:35:43
URL: http://alicemalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0