LUFSEN UTE HELA DAGEN!

Hej därute. Igår var det vackert väder hela dagen. Tog mig en cykeltur in till stan och handlade. Bland annat ett gott te som är med smak av hallon och lakrits. Jättegott. Sedan hade jag ute Lufsen flera gånger på gården. Träffade på flera grannar som hälsade glatt på mig och på Lufsen. Han brukar äta mycket gräs när han är ute, så att han får spy upp hårbollar. Det är skönt att vara ledig, så att man kan göra sådant som annars inte orkar när man jobbar förmiddag. Har semester i mitten av juli ända in i augusti, hoppas att värmen har kommit då. Idag är det ju morsdag, men det blir regn om några timmar. Imorse när jag hade katterna ute, märkte jag att katterna satt och stirrade mot grannens balkong. Då fick jag se, antagligen är det svalan som lagt bo alldeles under taket till grannens balkong. Ungarna pep och skrek och ville ha mat. Jag har sett hur Lufsen tidigare har suttit och stirrat åt det hållet och då har han antagligen sett var fåglarna har flugit in. Hoppas att ni alla får en trevlig morsdag, med SOL. Ha det gott! See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0