SEMESTER!

O, så härligt med semester. Och vilken vacker dag det har varit idag. Har varit både på stan några gånger, varit och hämtat ut biobiljetter till söndag och sytt mycket på min stora tavla. Om jag någon gång lyckas bli färdig med min tavla så ska jag fota den och lägga ut bilden på bloggen. Imorgon så åker jag och min mamma ut till stugan över dagen. Hoppas att det då kommer att vara lika vackert väder som idag. Nu ska jag fortsätta att se Glamour.
Biobiljetterna som jag har hämtat ut är till filmen om Askungen. Typiskt mig va. Men jag har köpt biogodis och det ska bli riktigt trevligt att gå på bio, har inte varit på bio på ett tag. Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0