MAGSJUK!

Solen skiner och det är 6 plusgrader ute. Själv har jag ropat på ulrik hela morgonen och haft dundervärk i huvudet. Frossa. Katterna har varit och tröstat mig som tur är. Skönt att man har semester snart så man kan få vila upp sig ordentligt. Har lyckats få behålla 2 dubbla rån med smör och kaviar, mums. Sedan lyckades jag få i mig te, det var supergott. Lufsen busar just nu och åker kana på min ryggsäck som jag brukar ha till jobbet. Är lite lull-lull i huvudet men det ska väl gå till sig. Ska krypa ner under täcket igen. Får se om jag skriver ett inlägg imorgon också. Ha det så gött ni som kan vara ute. Kram och See you!

Kommentarer
Postat av: catrin

Men fy.. hoppas du kryar på dig fort

2015-03-07 @ 20:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0