FLITIG!

Hej därute. Igår var jag ju på bio och såg Askungen. Det var verkligen en bra romantisk film. Ska absolut köpa filmen när den kommer ut på DVD. Vacker musik var det också som finns tillgängling på Spotify. Jag lyssnar mycket på filmmusik till filmer som jag sett och som jag tycker är bra. Vet ni vad jag har gjort idag,ha, ha. Jag har städat ut mitt källarförråd. Det var ett måste, men vet ni vad fint det blev när jag var färdig. Sedan så har jag städat lägenheten efter det. Jag har gått upp några kilo i vikt under min semester, men jag vet ju vad det beror på. så det är bara att avstå vissa saker. Vackert väder har det också varit, så jag kan verkligen inte klaga över semestervädret. Måste avslöja att jag jobbar bara imorgon kväll, sedan så är jag ledig onsdag också. Plus helgen, då ska jag nog gå på marknad om det blir av. Jag känner mig så lycklig just nu. Jag får vara frisk och har två underbara katter. Ett arbete som jag trivs med och arbetskollegor som jag har trevligt med. Kan man ha det bättre? Jag tror inte det. Kanske fotar någon bild från källaren. Och sedan av min lägenhet. Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0