VÄNNER!

Vänner har man, en del kan ha väldigt många vänner privat. Sedan så har man arbetskolleger som också är ens vänner. En del vänner försvinner, andra återkommer. En del vänner känns som en syster eller bror. De riktigt nära vännerna kan man dela allt med. Skratta och gråta tillsammans med. Man känner att de är ens själsfrände. De vänner som man gått igenom många tuffa svårigheter med men som trots alla prövningar ändå alltid finns där. Jag har några få vänner som står mig riktigt nära. De är man rädd om. De som älskar en för den man är trots sina fel och brister. Idag så har jag varit ut med katten 2 gånger på gården. Sedan så har jag haft tvättstuga, och det gick snabbt. Det är ganska soligt ute, men det var mer sol på förmiddagen. Jobbar bara 5 timmar ikväll, så det går ju snabbt. Hoppas att det blir en lugn kväll. Är snart färdig med min andra socka, jippi, då får jag ha de innanför stövlarna när jag går på jobbet i ösregn. Snart går de första arbetskollergerna på semester. Det innebär att jag bara har 5 veckor kvar till min egen semester. Den ska jag tillbringa både i stan och på landet. Hoppas att ni alla som läser får en skön kväll med sol. Ha det gott. See You!

Kommentarer
Postat av: Eva

Så sant, de riktigt nära vännerna ska man vara rädd om. Tack för dina tänkvärda och ofta roliga inlägg, samt de fina bilderna på katterna!

2015-06-09 @ 23:22:33
Postat av: Annika

Tack Eva för dina fina kommentarer. Det är roligt då någon vill kommentera mina inlägg.

2015-06-10 @ 07:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0